I'm so over it

åh jag HATAR min datorkunskapslärare!!!! Vi skulle haft prov idag ( det vi skulle haft för några månader sen ) men det blir nästa vecka... Jag kunde tagit sovmorgon :( gubbe! Men igår var en seg dag, ganska go skoldag men när jag kom hem deckade jag på sofffan vid typ sex. vaknade vid åtta igen och gick upp en stund sen la jag mig på soffan igen, sen vaknade jag vid tio (y) Lögn i att jag kunde somna sen, kollade lite goa program på tvn sen somnade jag nog framåt tolv halv ett. Men läskigt, har börjat inbilla mig att någon är på mitt rum hela tiden, mer än mig själv. Läskigt! usch.  Efter skolan blir det ett indoor pass, nice.
åh hade en myyysig dröm på soffan igår, min drömpriiiiiiiiins! (a) hehehe

Gubben förstörde min morgon!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0