27 april

tjoheeej.
vilken härlig dag det varit, både själva dagen och vädret om inte annat! :) Hade sovmorgon till klockan tio idag. Treorna hade visning på deras projekt så vi skulle bara kolla det idag, åka in och ta närvaro och kolla dom som ville typ. Vi gick igenom de sen drog vi och shoppade :) Eller vi kikade runt lite sen tog Sofie och jag oss en fika utan fika, blev bara en stor och kall cola på corner, muuums! Sen hem till Sofie och typ bara chilla sen drog vi till Tveta och spelade tennis med två boys "som jag "inte" vet namnen på?" , blev inte så länge, fanns ju inga nät så det var tråkigt ;) men det var roligt iaf :) Men vilket härligt väder, det var helt stilla så solen gassade på.
gaaaah, imorgon har vi nationella i engelska :S skrivning... HEJ IG!
btw, jag har ångest!!!... ska färga håret imorgon men vet inte om jag kommer våga, har vant mig med det mörka och trivs i de nu. Men vill som sagt ha ljusare nu när det fina vädret börja komma. Hoppas att det blir som jag tänkt nu ;)

som alla andra dagar, jag vill tillbaka till den otroligt roliga resan!

Kommentarer♥
Postat av: soffisss

kort och tjock?? neever

2010-04-28 @ 07:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0