26 april

1. jag märkte JUST att mina bästa/skönaste leggings gått sönder på ett ställe till! första var på rumpan, tror det är från den där dumma spike i café. Men nu på andra sidan och det är stort! Dom åker i sopan ikäll :(

2. Suger att vara tllbaka i skolan, men jag har mina vänner så man får skratta till magen gör ont ;) hehe rolig dag faktiskt :) Men Hade foto på morgonen, var i mörkrummet och höll på med framkallning av våra bilder. ganska roligt faktiskt :) Efter de var de matte och gjorde inte så mkt. En bra sak med att vara tvilling är att man kan få beröm för något man inte gjort/sagt ;) Om någon berömer än så säger ju inte jag att det är Tilda iaf, bara att tack och ta emot, vilket gör Tilda lack ;) hehe. Svenska sen, kollade film ganska chill dag:) Sen jag över till färjestaden för att åka med Vicke hem, Stickan körde, (vilken dåre). Ätnligen hemma och nu blir det chill/kanske plugga(?) sen ikväll kolla på SSG's hemmapremiär :)

Ha de gött :)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0