Zzzzz

Vill bli sjuk.. då har man ju en anledning till att vara hemma och sova.
Såhär trött som jag är nu denna veckan har jag nte varit på riktigt länge.
Måste varit för att jag gick i skolan hela förra veckan sen joobbat som fasen hela helgen.
Inte blivit mycket sömn på länge nu. Och det behövs verkligen nu. Sova tidigt ikväll.
Imorgon är det värsta dagen på hela veckan. Hatar torsdagar för vårt schema är inte alls roligt.
Bara kärnämnen med korta mellanrumm. Börjar med 1½ timma engelska
sen tjugo minuter rast sen 1½ timma samhälle... fyfan!
Idag har det inte hänt speciellt mycket, vart riktigt trött idag som sagt, men fick ganska mycket gjort på lektionerna för jag orkade nog inte göra ngt annat än att plugga? haha det lät konstigt :P
Men nu är jag äntligen hemma. ( hatar köerna på bron!)
Pussss
             

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0