yellow sky

jobbdag, helt okej dag och idag kände jag att jag tycker om att jobba(?) trivs faktiskt med mitt jobb.
hehe för vissa kanske det låter konstigt och andra normalt?
Menmen, händer väl inte speciellt mkt, kom en hel buss med norrmän och norskakvinnor.
älskar språket/dialekten? ;) Sen när vi skulle stänga ringde bossebus och gjorde telefonbeställning(?)
För er som inte vet vem han är så är det en sliskiggubbe som dricker en heldel... går med byxorna nere på halva röven och verkligen stinker.... Jag svarade då i telefonen, hörde inte vad han sa för han mumlade i skägget och småskrattade som vanligt... Men sen pratade han lite högre och gjorde sin beställning.
jag - okej var det bra så?
bosse- ja det var det väl...
jag- okej så bra.
bosse- ah, eller du....
jag- jaa?
bosse- eller det kommer väl inte du ihåg!?
jag- nehe vadå?
bosse- att du är så jävla söt! *hehehe*
jag- aha okeej, men då ställer jag ut de... hejdå.
 ---------------------
usch!! konstig typ dedär!

men nu ikväll blir det kräftskiva hos familjen eriksson :) (y)
blir ngt inlägg imorgon troligtvis :)
20 september imorgon med (a) 

pussss :*



Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0