♥ Viktor

uppe med tuppen? nästan iaf.
Igår kom Ville hit, gjorde inte så mycket mer än gosade :)
Kollade lite på tv bara. Senare kollade vi Full Frys.
 (lär ju vara villes favoritfilm eftersom han kan alla repliker?)
Efter ett tag somnade han och jag fortsatte att kolla lite till, men somnade efter ett tag jag med.
Mysigaste som finns att sova med hans armar runt mig <3
Sen vid halv ett skulle Ville hem för han hade match idag, vaknade då och han var hur borta som helst ;)
Somnade på direkten sen gjorde jag ;) Idag händer inte så mkt? och det SUGER!!!!!
I eftermiddag ska vi bort till farmor och farfar och äta kroppisar. mummaa.
Skola imorgon..... sug på de.

Pusss :*


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0