skål för som som tål!

Igår var det skola till tio över fyra men slutade lite inna fyra.
Tog bussen till sofie sen drog vi å käkade på hasses. gottigottgott.
Hem till sofie och fixa oss inför den galna kvällen.
Vid halv sju tog vi bussen in till stan. Skulle förfesta hos Ebba&Felicia.
Blev en j*vligt lyckad förfest hos dom. Drog oss senare ner mot vallen och de.
Satte först tilda på bussen hem som sa att hon brutit armen :P
Vi gick aldrig in på Vallen men det gör mig ingentingen för vi hade sjukt roligt utanför.
Hände mycket galet under kvällen. hehe.
Idag ställde jag klockan på halvnio. Drog på mig leggings å jeanstnika, riktigt chill.
Hade inget smink alls hemme för de var hos sofie... sug. Fick låna lite av svante sen ;)
Men idag har man inte kännt sig lite sliskig eller så.... Alla ramlade in en efter en på första lektionen.
haha många såg ut att må riktigt dåligt idag ;) men bara gutt. Vissa kom efter lunch med ;)
Men fyfan vilken rolig kväll det var. Måste göras om SNART ! :D

Kommentarer♥
Postat av: tilda

det var NI som sa att jag brutit armen. :)

2009-09-11 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0