pussss ♥

Började inte förens vid klockan tio idag, sånt tycker jag om :) (lediga igår)
Gick upp strax efter åtta och gjorde mig iordning, tog mopeden till soffis sen drog vi bussen in till stan.
Vi får tame fasen alltid stå upp... fick göra det hem med.. Men hade iaf lektion från tio till halv tolv, gick helt okej... gjorde ett grupparbete i cafeterian samtidigt som ngn galning försökte få oss att gå med i moderaterna. Inte haft en aning om vad det innebär innan, men nu vet jag iaf att jag ä moderat bara att jag inte är medlem ;) Hade kort lunch sen hade vi grafisk kommunikation och estetiskverksamhet blev inställd så fick sluta vif två istället för fyra ;) (Y) Så blev jag intervjuad av radiokalmar i korridoren(?!!) Vet inte om jag fick fram ngt vettigt ord alls?  Men drog hem till sofie sen iaf, käkade glass på köpis sen ahr vi bara chillat ;)
Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt och imorgon har vi orientering på Stensö, sug på den... fyfan vad jag hatar de.... 
Puussss :*


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0