orientering

åkte till skolan med vanliga bussen så fick vänta till tjugo i nio då vi hade vår första lektion.
Var där en halvtimma för vi blev klara snabbt, så chillade lite sen drog jag sofie och linnea till
frediksskans för 7-9 hade friidrotts dm, träffade min pojk :) Sen drog vi och käkade. ( nästa lektion började inte förens kvart i ett på stensö, lång håltimma)
Tillbaka till skolan och hängde i cafeterian (för sofie's skull). Sen när hon sett vad hon ville se så drog vi å bytte om sen blev vi hämtade för vi orkade inte gå ut till stensö. Där vi skulle orientera, hur segt som helst!
Jag sprang med Rebecca och naze/nase? vet inte hur han stavas riktigt ;) men vi kom in på en skaplig tid (y)
Sen fick jag sitta och vänta typ en halvtimma till sofie och linnea kom så vi kunde dra till bussen.
Fick gå hela vägen in till stan.... ajajaj. Sen gick jag på fel buss också(Y) duktigtlizette.
Men mamma h'mtade så kom hem lite tidigare iaf ;) 
Nu ska jag ta en dusch käka sen ska jag, tilda, mamma, millan, manda och anita dra in på ngn sminkkurs ;)
byebyeeee :)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0