mopedj*vel!!!!

Igår drog jag till Ville, vi chillade och kollade lite film och idol. Alltid lika mysigt <3
Båda hade sovmorgon idag men tycker vi vaknade ganska tidigt för att vara sovmorgon iaf :)
Men sen drog vi iaf till skolan vid halv tio.
Hände inte specielt mycket i skolan idag ganska slapp dag, haft tre riktigt långa lektioner men gått ganska snabbt iaf. Åkte över till Färjestaden och skulle ta min moppe därifrån... Den j*vlen ville inte starta...
Försökte kicka flera gånger, sen rullade jag iaf bort den till grillen för pappa skulle komma och hämta mig och mopeden. Jag försökte kicka där med men ville inte starta. Men sen när pappa kom skulle han testa. Jodå, självklart funkar den på två kickar när han kommit. Kan man bli sur eller? Skulle testa jag med sen, fick igång den direkt..... Pappa trodde inte på mig iaf, han trodde bara jag ville ha skjus hem.. Stod en tant breve och väntade på ngn, hon sa att sånt händer alla, hennes bil hade inte startat och hennes man trodde inte på henne förens det hände honom några dagar efter. Fick tillslut köra hem iaf...
Nu är det snart träning men jag orkar inte... vill bara sova från nu till imorgon. Men seriepremiärerna är i helgen så bäst jag träna (y)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0