min pojks födelsedag <3

Kom inte in på min blogg häromdagen så itne blivi något inlägg nu på ett tag.
Men igår var det först skola sen gick jag och sofie lite på stan. Pengarna börjar försvinna nu....
Nej men sen drog vi hem till henne, var där en liten stund sen drog jag till min pojk :)
Åh så mycket jag tycker om honom. Åkte med Challe hem efter skolan idag och vi körde ner till färjestaden
innan vi åkte hemåt. Gick in till Ville som fyller år idag, lämnade en liten present och ros <3 Grattis
Sen var det hem och käka lite sen trog jag och Tilda upp till sporthallen vid sextiden.
Skulle möta en där och fixa lite :) heheh. Sen avr det träning sju till nio och nu är mina ben helt DÖDA. I måndags var vi några som tränade och få körde vi en "grym" styrketräning. Sitter fortfarande kvar och idag körde vi med lite styrka. All jävla djupgång från i måndags gjorde ont i benen, och idag skulle vi göra b.la massa upphopp.
Sen spela efter det. Kunde typ inte springa för benen svek. Ville bara vika sig och blablabla.... ONT!!!!
Imroogn blir det iaf skola sen på kvällen inget speciellt? hoppas få se Ville:)

PUSSSSS


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0