If i let you go

blev ingen film.. jag somnade och sov någon/några timmar :) sköönt!
Annars har jag inte gjort någonting. Min dag imorgon är ganska väl organiserad.
Först skola och så sen bussen direkt hem, då har mamma och pappa gjort mat och matlåda
till mig och tilda. Blir bara hem och käka sen iväg till jobbet och jobba hela natten.
Ska bli kul att jobba på natten faktiskt, vi komme ha massa ljus tända och så, :) hehe.
(Millan brukar säga att hon vill jobba när det är kväll och mörkt ute, nu blir det så)
btw.Idag vaknade jag av att Tilda kom i trappen och sa "öhj lizette, vi är med i innebandybladet idag!"
Jag vet inte riktigt om det stod precis vad vi hade sagt, menmen. hehehe ;)
Nu blir det bara chilla, måste sova tidigt ikväll om jag ska orka med morgondagen :)
(kommer nog bli lite dålig uppdatering i helgen)
pusssss
 


Kommentarer♥
Postat av: sofiec

hehe jag läste precis de som stod om er :D

2009-09-24 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0