hihi

Igår var jag ku hos min sötararagulliga sofie. :)
Drog hem sen för Ville skulle komma till mig. Men när jag väl kommit hem så kunde inte han komma över...
Så fick köra över igen för var ingen hemma. Käkade lite, kollade Sverige-Ungern. I LOVE ZLATAN (L).
Riiktigt bra slut på matchen ;) Sen kollade vi lite film och la oss ganska tidigt. Min mysiga pojk<3
Upp vid kvart över åtta/halv nio idag för skulle dra till jobbet. var segt för ville inte dra :(( ;)
Men hände väl inte så mkt, Bosse kom idag igen, han hade raggat lite på manda igår. (han dricker ganska mycket och är inte fräch på något sett!!!!)


Manda: Hejhej
Bossebus: Tjena goding
hah sen när han stog vid kassan lutade han sig fram till Manda och viskade till henne
Bossebus:Fyfan vad du är söt!


GÅRDAGENS REPLIKER!
idag sa han

Bosse- Vem är det som står för baket idag då?
(sen skulle jag retas lite med manda)
Lizette- jadu, det är amanda !;) 
Bosse - hehe vad har hon att erbjuda för något gott?
Lizette - Manda, kom ett tag.
 hahahah stod å skrattade sen ;)

Men nu ska jag kila på fotboll. mamma å pappa väntar ute.
PUSSSS

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0