godmorgon

vilken chillig skoldag!!
Vid niotiden drar jag över till Sofie så tar vi halv tio bussen in till skolan.
Börjar med svenska i en timma sen har vi lunch, sen så har vi rörlig bild i kanske två timmar?
Men brukar alltid få sluta när vi är klara så hinner kaske med halv två bussen, hoppas på de.
Hem och käka sen iväg och jobba hela natten, upp tidigt imorgon och jobba också...
Nu sitter jag här vid datorn och käkar frukost, har en som gör om badrummet ju och är nära till köket så sitter hellre här ;)
Men nu måste jag göra mig klar och så:)  Ha det bra så hörs vi!
 pusss




Kommentarer♥
Postat av: sofie

sudda mig tack:)

2009-09-25 @ 14:14:21
URL: http://everyminute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0