etttvåtrefyrafem

skeppohooj!
skolan idag var seg till en början men helt okej sen :)
orienterade på idrotten och det avr en jävla runda eftersom vi fick springa fram och tillbaka och hämta nya kartor helatiden? suuug säger jag bara. Hade samhälle sen i typ 1½ timma. den gick super, disskuterar bara på dom lektionerna så idag skulle vi diskutera"makt" vad det avr och vad innebär makt. Jag tycker faktiskt det var kul :) Fick se någon film också. Men dagens bästa var nog när vi hittade en liten Jenny:are på vår skola. Världens bästa Jennyfiis(L) Inte träffat henne sen sommarlovet, och det var riktigt länge sen :( <3
Och juste!!!! jag fick ut kortet i tvn, försökte med pincett och allt men funkade inte, sen fick jag hämta tunna knivar men funkade bara lite men inte riktigt så bra. Sen kom jag på att för att få kortet längre upp var jag ju tvungen att hålla tvn upp och ner. jodå det funkade. fick lägga den i sängen och hålla den upp och ner åt höger å vänster.... sen efter ett tag kom det ut ;) så nu har jag fler kanaler än typ bara ettan tvåan och fyran (y) GUTT.
hörs imoon :)
(nu e jag riktigt laddad för träningsmatchen på fredag! KROSSA BORGHOLM!!)

Kommentarer♥
Postat av: jwilner

haha vem har du i samhälle?:)

2009-09-16 @ 20:11:23
URL: http://jwilner.devote.se
Postat av: jwilner

elisabet brant?:O

2009-09-17 @ 13:03:00
URL: http://jwilner.devote.se
Postat av: zettans jennyfis

sv; åh, jag saknar dig fortfarande så mycket snuttan!

2009-09-17 @ 15:36:41
URL: http://jennymarianathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0