CHILL

världens chilligaste dag idag :)
sovmorgon, tog moppen till sofie på morgonen, tog bussen strax innan halv tio, men höll på att missa den.
Skulle kommit lite sent till lektionen idag iaf, men blev inte så värst sena ;)
Hade svenska med ett stolpskott till lärare. Ganska go men konstig :P
Upprop i slutet av svenskan


lärare -   "lizette nilsson byman?"  
jag   -     "ahh" 
lärare  -  "matilda nilsson byman?" 
tilda  -     "ah"
lärare -  "är ni nära släkt eller något?"
jag  -  " vi är tvillingar "
lärare -  " kan    ni   tänka  er!, jag är tvilling mamma! jag har två söner som är tvåäggs tvillingar. och det är bland det roligaste som finns att vara tvillingmamma"

haha stolpskott ;)


Men sen hade vi iaf lunch sen är det två timmar medieproduktion. Verkar vara en bra lärarre i rörligbild vi har. Fick spela in en liten film och fick sluta 35 minuter tidigare så slutade halv två typ ;) så skola i tre och en halv timma idag ;) RIKTIGT gutt :) Efter skolan drog jag sofie och tilda till cafécorner och fikade lite. :) gottttttiii.
Sen drog jag till Ville en liten stund, var inte ens i en timma för sen skulle han dra.
Men alltid lika kul att träffa honom iaf:) 

Nu sitter jag hos kajsa och dom och är på kräftskiva. MUMS!
Imorgon blir det att vara med min kära kusin sofiee, Ska bara chilla och kolla lite fotboll.
Sen på kvällen blir det att vara med min kära viktor<3

annars är läget bara CHILL ;)


Kommentarer♥
Postat av: sofie

puss på oss :)

2009-09-04 @ 18:51:28
URL: http://everyminute.blogg.se/
Postat av: lizette

CHILLLLL :D

2009-09-04 @ 20:35:11
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0