CHACHA! 8-16

hejhej, försov mig lite idag men inte alls mycket så hann ju :)
nu har vi ju börjat med lektioner så rullar på som vanligt nu.
Och förvånadsvärt snabbt har jag lärt mig att hitta till klassrummen och så ;)
kommit på knepet(y) jätte lång dag har det kännts som förövrigt.
Halva klassen fick sluta tio över tre men den turen hade inte jag och min grupp.
 men istället slutar vi vid klockan två på fredagar. och börjar tio :D:D
härligthärligt! (våran grupp suger) När jag kom en vif fem så käkade jag och sen kollade
jag och Tilda film. haha Nils Karslsson pyssling. Ingen bra film men rolika prepliker.
Men somnade vis sex tiden och vaknade tjugo i nio. Riktigt skönt. Men inte lika kul att jag inte kommer kunna somna när jag väl ska sova sen. Juste!!! hade engelska idag och Robin som vi hört är bög bekräftade det idag på engelskan. Modigt tycker jag. Vet inte om jag tycker det är coolt att vara bög men hätfigt att han står för det inför hela klassen.  När vi hade grupparbete var vi 4-6 i varje grupp, så skulle man komma på saker man hade gemensamt inom gruppen. Han var i en grupp med fem tjejer och han ensam kille. Något alla hade gemensamt var att "everyone like guys" det var då man reagerade igen. Frågade Malin sen om hans sagt något. och ja, det hade han "heh okey, I´m gay, I am singel and desperat!"  (jobbigt lägeför Gunnar & Albin på idrotten)
hahah! men ja inget annat speciellt idag. Hoppas min pojk är frisk till imrogon så jag får träffa honom :)<3

pusss babes

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0