16 september

Ingen vidare bra uppdatering nu(?)
Igår var jag med Ville, alltid lika mysigt :)
Idag på morgonen hade vi sovmorgon till tjugo i nio, men tog min egna till klockan nio.
Linnea och jag hade tänkt ta det till klockan elva men det är sån ledighet man behöver sen tycker jag.
Nu har vi iaf haft en lektion med mediekunskap. Var en helt okej lektion, ju bättre lärare man har ju roligare blir det. Nu har vi ett hål på 1½ timma, finns inte så mkt att göra, så nu sitter vi här i biblioteket med varsinn dator och bara chillar. Går till tio över fyra idag. SUG.......... Hatar dessa långa dagar asså!
Jo, igår hade vi skolkort med, alltid lika tråkigt..... inte ofta man blir nöjd :P Sen köpte jag en ny tv, och smart som jag avr så skulle jag sätta i boxerkortet i tv:n, hittade ett hål där men tappade kortet så nu ligger det kortet inne i min tv, fick inte ut det heller..... tror pappa kommer bli glad (Y) (jag lyckas alltid med det omöjliga?)
Men annars händer inget speciellt idag, Linnea vill att jag ska följa med henne och sofie och käka kinesmat efter skolan. Men  då kommer jag hem som tidigast klockan sex och det orkar jag inte... får se hur jag gör.
Kommer nog ett inlägg ikväll skulle jag tro..  När jag är rastlös och händer vid datorn.

Pusssssssss:*

LASRS KAGG


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0