slappisdag

Hemma idag också, ganska skönt faktiskt.
har fått lite gjort också, började med att skriva klart mitt arbete om dagstidningens historia!
hur kul låter de då? men ganska enkelt för hade fått massa matrial av Micke till de.
Så nu har jag skickat iväg de. Städat mitt rum idag också. Nu sitter jag bara och chillar i min soffa med datorn i knät och högtalarna inkopplade och spelar go musik :)
Börjar nog bli lite friskare, är ju fortfarande förkyld och en jädra hosta :( men idag har febern gått ner endel iaf,
och det är gutt :) Blir ingen träning för mig ikväll iaf, får sitta och kolla på den istället.
Efter det blir det troligtvis att kolla när herrarnas b-lag möter fibk's 94or.
Lät inte som mamma gick med på de eftersom jag vart hemma idag, men gutt att hon jobbar kväll då(Y)
Borde egentligen göra samhällen, men naee! Har inte ens kommit halvvägs och fattar ingentingen!
Deadline på den imorgon! Bra jobbat Lizette!! riksdagen och regeringen suuuuger!

+morfar åker hem idag! :)

Pussss :*

två månader med Villis ju <3

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0