skräckfilm!

började med en lååååång sovmorgon, masade mig upp ur sängen tio i tio.
Drog till sofie vid ca halv elva och skulle ta bussen vid elva.
Men bussen stannade inte vid oss? hatar vissa chaufförer alltså!
Åkte med sofies pappa in sen, vi hann äta lite snabbt sen drog jag sofie linnea och ebba ut till slottet och skulle spela in våran film. Vi gjorde typ en "skräckfilm", nästan iaf, temat skulle vara "förföljaren". Och jodå vi lyckades.
Sprang och skrek i parken vid slottet :P låg och brottades på marken?
Men nästa vecka ska vi iaf redigera så det blir en bra film utan de :)
Sen gick jag och sofie in till stan och tog en fika och snackade lite, tilda kom med senare.
Nu är jag hemma och vill inget annat än att spela match!!! seriepremiär ikväll:)
Känns som jag börjar bli sjuk faktisk, kroppen är helt lam..... orkar inte göra ngt...
Och är inte att jag är lat utan bara trött och hängig... Får vila till kvällen nu :)
pussss


sälen 2008 :) 

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0