onsdag.

vilken dag.....
nu är jag hur trött som helst och vill sova... men är tvungen att plugga.
Har ju engelska prov imorgon, klockan är nu halv fem och jag har inte öppnat böckerna än!
Not good! Sitter i min säng och kollar på topmodell och kollar lite på datorn.
Finns så mycket annat jag skulle kunna göra och behöver göra.
Idag på idrotten så skulle vi sprina ängörundan. eller gå om man ville det.
Det började spöregna och det var sånt regn som gjorde ont. Så blåste det som fan så avr ännu värre.
Hade shorts så knänen och låren var helt röda och bortdomnade för det var så kallt!
Sen drog typ halva klassen hem efter idrotten och hoppade de trista samhället.!
Menmen, ska väl försöka sätta igång med plugget så småningom. Och sova tidigt!
En jobbig torsdag väntar imorgon.'

Linnea fyller år idag, Grattis till hennne :) <3

pussss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0