måndag

Sitter nu och har datorkunskap. Om man nu kan kalla det.
Han avslöjade för oss var hörlurana fanns så nu sitter alla och lyssna på musik och nöta facebook ;)
Om han nu vill säga oss ngt får han slå av strömbrytaren eller ngt för alla är inne i datorerna ;)
men efter skolan ska jag med sofie hem, så ska vi plugga inför provet imorgon.
vi ska kolla innebandy ikväll så hinner inte plugga ikväll. Efter Innebandyn blir det att dra med ville hem.
Mysigt, inte träffat han på en vecka och två dagar nu. Men äntligen är han hemma och helgen är över! ;)
Imorogn har vi vårt första prov på Lars Kagg skolan, känns fan inte bra :P lär bli ig eller svagt g på första provet ;) illa. På torsdag har vi med ett prov, i engelska. fonetik! riktigt svårt ska lära oss prefix och sufix? säger mig inget faktiskt.! menmen, dålig uppdatering nu på ett par dgara. får se om jag bättra mig eller inte.
Pussssssssss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0