*host host!

Det bästa med att vara sjuk är att man slipper skolan.
Men tråkigt att vara hemma och inte göra ngt heller ju.
Är förkyld, hosta och feber :((
hah idag när jag skulle ringa in till sjukanmälningen och precis innan pipet kom så hostade jag för att inte rösten skulle låta hes och så. hah men istället sa jag Lizette Nil... haha fan det ljusaste man kan komma upp till,
blev att harkla sig och ta det från början ;) sånt händer.

Vicke sa häromdagen att han hade massa nya filmer på sin hårddisk,
kanske ska passa på att kolla igenom den nu när han inte är hemma :)
najzzz, nu bäddar jag ner mig i sängen igen resten av dagen. (ett tag iaf)

pusssssssss :*

hade inte varit fel att åka tillbaka nu i kylan! :)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0