helg!

underbara helg!
hade sovmogon till tio men jag och tilda drog en sovmorgon till kvart i tolv.
Riktigt skönt. Hade bara rörligbil och det avr riktigt chill. Började redigera filmen vi gjore förra veckan.
Våran ä helt okej faktiskt :P hah.  Efter skolan drog jag tilda och sofie ner på stan en runda. Hittade lite smått och gott. Käkade kina sen kollade vi bio. "flickan som lekte med elden"  en helt okej film faktiskt. Höll dock på att skita ner oss ett antal gånger då den var riktigt äcklig :P  Hoppade till och kom nog ett och annat skrik. Inte skrik då utan mer som när man blir rädd ;)
hahah precis när filmen började så hade jag mobilen uppe, och tantn bakom
- tjejer dom sa just att ni skulle stänga av mobiltelefonerna.
jag -  ah okej.......

haha och typ två minuter senare lämnade hon sin gubbe breve sig och satte sig längst fram i den andra änden.
Lack tant ? :D

men nu ska jag dra mig mot sängen, upp och jobba imorgon sen på kvällen blir det festligheter ;)
En härlig helg som kommer springa iväg....

VILLE KOMMER HEM NU IKVÄLL ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

pussssss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0