can't you tell

en torsdag innebär som alla borde veta vid det här lagret... världens segaste dag!
Men dagen ahr faktiskt vaarit helt okej. Dom två första lektionerna gick ganska snabbt.
Vi hade redovisning på samhället och jobbade vidare lite... sen på svenskan satt vi i biblioteket och
lekte journalist :P men jag och linnea tröttnade och skulle gå... sen i korridoren är det fönstren in till bibblan, där jag och linnea hade jävligt roligt :D hahaha, tilda och sofie satt på insidan medans vi underhöll dom :D
så barnsliga men så roligt ;) sen hade vi matte och tillslut orkar man inte lyssna på vår rumänska lärare...
la huvudet ner i armarna på bänken och somnade till. Vaknade av att läraren stod breve ;)
halvklassen på engelskan är faktiskt rolig, vi gör roliga grejer och så ;)
Efter skolan blev det stan med Sofie, hittade tre tröjor & ett par jeans :)
Men imrogon börjar halva klassen tjugo i tolv :D:D:D:D sen har vi lektion till två men brukar få gå vid halv två om vi är klara. Imroogn ska vi spela in film igen :)
Imorgon kväll är det seriepremiär hur gutt är inte det :D
Nu ska jag värma en stooooooor kopp med te och bädda ner mig i sängen och kolla tv :)
Misss my boy <3

pusssss

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0