bowling

Idag blev det upp i skaplig tid för att komma iväg på bowling.
Hade banorna mellan 12&13. Spelade med familjen och familjen Eriksson.
hehe så samanlagt 12 stycken eftersom vi är så många i båda familjerna.
(jag ska MAX ha 2 barn!)
Jag hamnade på samma bana som pappa, anders och teddan.
När vi räknade ut av alla sen så kom jag TVÅA med fyra poäng efter Anders ;)
Nära förstaplatsen ;) men nöjd med 2 av 12 :D
Sen blev det thai silk, yummmi :) Sen skulle vi abra åka ut till Hansa city
för att jag skulle köpa jackan jag hade hittat där. Men den var slut...........trist.
Sen hem och träna och nu sitter jag här och har just svarat på massa frågor och skickat iväg :)
Nu blir det vrålchill . Passa på att titta Sunes sommar nu när tilda inte är hemma.
Fick inte låna den av henne igår då hon fick damp. Gäller att passa på när hon inte e hemma.
PUSSSSSSSSS :*

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0