mordmisstänkt...!!!

hände något idag som inte händer allt för ofta...
Vi gick till busshållsplatsen och på bänken satt det en kille och tog ganska stor plats.
Tilda och Linnea satte sig men han tog två platser så jag fick stå....
Sen kommer en gammal klasskompis som heter Elina, dom började snacka för dom gick
tydligen i samma klass "ass". Sen kom vi in i samtalet med dom båda?
Då vågade jag även sätta mig så han gjorde lite plats...
Det som inte hände varje dag är att man sitter brevid en som varit misstänkt för mord.
Han hade varit misstänkt för mordet i Köpingsvik i sommras. Han hade tydligen avrit med och slagits mot han som dog... Så han sa att man kunde söka på hans namn på google så kom det upp massa?
Kommer dock inte ihåg vad han heter så kan inte kolla, inget vidare intresserad av att kolla heller. :)
Han var en dålig raggare och körde med en urgammal raggningsreplik...
Slog "07" på sin mobil sen sa han
- Elina sa att du skulle skriva ditt nummer på min mobil!
jag -  ehhh ahaa? *kolla på linnea* eh jag kommer fan inte ihåg mitt nummer... har typ nytt så inte lärt mig de än :)

tror han gick på den... intee ;)
Linnea- Han var fan hårig överallt :o  (så sant så!)

Talk to the hand because I don't care!


Kommentarer♥
Postat av: linneis

lika hårig som en apa :OOOOOOOOO

2009-11-12 @ 17:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0