lördagsmys

Steg upp halv nio idag för att sedan börja jobba vid halv tio.
Nu vill jag jobba mycket för att tjäna ihop pengar till en resa :) Det hade vart skänt på sportlovet!
Inget värt att nämna som hände på jobbet, bara en pinsam situation ;) Men säger itne mer än de...
Ikväll blikommer jag befinna mig i Ullevi hos mina vänner Emilia och Amanda.
Ska softa och kolla lite tv och film antar jag :) OCH, dricka glögg! :o haha ;)
Nu ska jag göra mig iordning och klä mig i "mjuka" kläder, inte skänt att gå i jeans hela dagen.

Och lycka till till Ville som ska få pris på galan ikväll :) <3

Pusssss :*

                       bild från begravningen igår <3


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0