åhnej.....
fyfasen vilken natt det har varit. Den där sprutan tog typ död på mig.
Drömt världens konstigaste dröm? tänker inte berätta  vad jag drömde ;)
Men har sovit sjukt dåligt, legat och vridit och vänt, ont i hela kroppen och kallsvettats.
Vaknade vid halv åtta och kunde inte somna om, konstigt nog, jag brukar vara en stjärna på att somna om.
Men gick upp och tog febern och lite. Vilket jag hade :( feber och huvudvärk.....
Hoppas febern försvinner till ikväll eller imorognbitti.
Fett taggad för rugbyn ! ;)


Sofie, Tobias, Viktor, Lizette & Matilda

93-ligan :) , tom,lizette,matilda&sofie

Kommentarer♥
Postat av: sofie

vi tar en sån bild på fredag då vettja? hehehe;)

2009-11-25 @ 10:22:46
URL: http://everyminute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0