hejhoppp.
foto- ute och tog kort
matte - plugga röven av mig av en viss anledning..
engelska - vi lekte på denna lektionen. första var vi säljare och sen prutare
datorkunskap -  mega chill som vanligt

ganska chill dag tycker jag :)
efter skolan drog jag och tilda med sofie hem en runda för orkade inte vänta på bussen.
´Tog inte den bussen vi planerade, skulle ta en senare.
Missade den för den gick inte därifrån vi stod. duktigt matilda!
Kännde iaf att jag var tvungen att städa på mitt rum när jag kom hem.
var ett tag sen för jag är så fruktansvärt lat och har inte orkat göra de.
Kläder hängde överallt och låg överallt. Makalös på att slänga saker runt mig! :)
Inget plugg förens till på torsdag, bara läsa lite i engelskan.

Tisdag- Ta den där jävla sprutan, rädd om man svimmar eller något. Vissa har ju tydligen gjort de:S
Onsdag- Sist var det simhallen på idrotten, nu blir det ishallen :) (inte åkt skriskor på as länge, kan bli farligt;)
torsdag- EFTERLÄNGTADE RUGBYN :D rikitgt jävla ´pepp
fredag- lediga och farmor och farfars födelsedag, ´=kalas

 

pusssssssss


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0