busskortet...

Blir lite sovmorgon imorgon, alltid uppskattat :)
Efter första lektionen blir det troligtvis köp av ny jacka.
Eftersom den jag hittat är slut får jag leta vidare... måste ha någon nu!
Mitt busskort är borta, letat överallt men inte hittat de än. konstigt nog?
Måndags fick jag åka gratis påde till och från skolan.
Fult att ljuga men ibland får man de :) Klarade mig hem från skolan idag med lite lurt där med.
Kan ju hoppas jag har samma tur som Kajsa hade med sitt.
Hennes hund hittade det i diket när dom var ute och gick en dag. Om man hade haft sådan duktig hund...

Jag skäms!
Började snacka med Linnea om den där Ullareds serien som började igår, den där bögen som var med började vi snacka om... inte bra då vi kom på att vi hade en speciell person fyra meter bakom oss... Det tyckte vi var pinsamt. Men någon minut senare tänkte vi ju inte på de. Skulle berätta vad Jonis sa igår, möjligen sa jag det lite högt och med lite mycket inlevelse.
Jonis- Lizette, är du en bög i en bur?
Lizette- Nej?
Jonis- AHHHH bögen är lös bögen är lös!!!!
Jag gjorde det igen, hur fan lyckas man?
Har inget emot honom för han är en riktigt go person men ändån en pinsam situation.

godnattt :*



Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0