är det varmt i Norge?

(världens dummaste fråga av sofie)

Hade utan problem kunnat hoppa av skolan helt. Jag orkar intee......
Så illa är det kanske inte men hade itne haft ngt emot de :)
Kan inte klaga på att vi har så mkt plugg för kan knappt komma på när jag suttit hemma och pluggat?
mediaprovet, engelskaprovet och ... ?  inget mer. Men imorgon blir det matteprov,
får se om jag hinner öppna boken ikväll efter träningen. Troligtvis kommer jag inte orka de men
får hoppas jag klarar de iaf. Har ju iaf pluggat på lektionerna till viss del från andra :)  (linnea)
samhällsprov på torsdag.... chill.
Nu blir det snart träning, helt slut men kommer troligtvis vara pepp på de snart ;)

pussss :*


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0