Zzzzzzzz

hejhej. NU blir det kortfattat för ska snart iväg och jobba.
Men kom hem från jobbet igår å pappa satt å snackade med en telefon i ena örat å en i den andra typ,
Dom visste inte om det blev Björket eller inte pga allt regn, det var massa vatten där å dom visste inte om det
kom så mycket folk. Men iaf, det blev inget björet! Tilda å jag skulle ju ha lite förfest här så folket fick komma iaf,
så lite fest. Men sen satt pappa i telefon igen å väntade på samtal osv...
 Det blev Björket bestämde dom sig för iaf :D
GSS!  hehe. Så blev lite förfest här (och gud var jag ska städa i eftermidag) innan vi cyklade iväg.
Blev en kyckad kväll :) Björket var skoj med mycket dans ;)
Efter björket drog vi till Peter helge på efterfest.
mycket folk i hans lilla stuga ;)  men var där ett bra tag, cyklade nog hemåt vid fyra tiden.
Sen cyklade vi iaf hitåt ett gäng, och vi bestämde oss för att bada hemma hos oss.
Vid ca kvart i fem följde jag Millan och Manda ut till cyklarna, då var alla killarna kvar men skulle med dra typ.
 Somnade vid fem tiden sen uupp igen vid halv nio och jobba (YYYYY)
 och idag kommer det garanterat att vara segt på jobbet, inte sovit många timmar alls.
Men jag har mig själv att skylla på de ;)
Nu ska jag snart kila iväg :)

pussssssssss
<3

bilder kommer ikväll

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0