UNA BICICLETA


våran kattunge är helt galen, välter allt å bbiter i allt.
Förut hade han iaf vält ner en blomkruka på massa rentvätt (Y) dukitg.
Han hade även ut en hel del ner från bänken, låg massa jord på golvet med,
fick städa upp de eftersom ingen annan var hemma å kunde göra de.
Sen satt jag bara vid datorn å segade. Kände att jag var tvungen att göra något.
Hade spring i benen så blev ut å springa en liten runda. Idag blev det inte mer än 2 km.
lite längre kanske men ngt däremellan.
Ikväll blir det nog inget träningspass iaf. Blir att slå Tilda och CalleCarlsson i minigolf :D
Dom kommer få det tufft med mig som motstånd. Men lycka till till er iaf!  jag kan ta det lite klugnt i början.
Nej men så ser nog planen ut för ikväll ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------




sedärja! una bicicleta

fick en ny cykel av mamma idag ;) en tant som höll på att flytta så hade mamma köpt den för 50 spänn.
(min mamma är ganska bra på att köpa onödiga grejer)
Hon frågade om jag ville ha en "mini cykel" att jag kunde göra den iording och så om jag ville.
Och ja det skulle kanske vara ganska kul, måla om den å byta lite sadel och lite ;)
Så idag har jag bara spolat av den lite så nu är den ren. (renare än vad den var innan iaf)

have a nice day!

Kommentarer♥
Postat av: sofiee

haha... och du trode att DU kunde slå mig i minigolf ;)

2009-07-15 @ 23:14:52
URL: http://sofieeeee.blogg.se/
Postat av: lizette

gjorde jag inte de eller ? :P

2009-07-16 @ 19:07:21
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0