söndag

okej nu har  jag glömt att skriva lite :)
Men igår var det iaf jobb och efter det var jag och tilda ute och sprang & körde lite styrka :)
Sen efter det var det att duscha och göra sig iordning och sofie kom, lite senare kom millan och manda också,
satt ute på altanen å förfestade å rökte lite vattenpipa :)
senare tog vi cyklarna och bikade bort till Dörby (genom dörbyskogen) till Julia. Hon hade festen å den var lyckad :D:*
vet inte riktigt vad klockan var när vi cyklade hem men det var inte så tidigt iaf ;)
(bilder från festen kommer)

vakande vid halv ett idag med sängen för mig själv ;) sofie sov på min (jätte lilla) soffa! stackarn ;)
Men jag gick iaf upp då å fixade frukosten sen kom sofie starx därefter å käkade ;)
Idag ahr sofie och jag legat på soffan hela dagen å bara chillat å kollat på tv.
Och "vinterviken" var på tv (L) favoritfilmen när jag avr liten typ :P
menmen nu är det fortfarande tv, får ser vad som hände ikväll ;)

pusss :****

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0