sommarlov?

jag har ingen lust att skriva något längre inlägg faktiskt.
igår drog då jobbet igång igen, jpbbade igår idag sen jobbar jag imorogn med.
Känns segt för nu när jag kommer hem om kvällarna orkar jag inte göra ngt, somnar till på soffan ett tag.
Men nu imorogn kväll eller torsdag kväll ska jag fasen göra detta till et bra och roligt sommarlov.
Inte bara jobba och sen chilla. de är inte kul.
Men nu var jag nyss ute och sprang en runda iaf, blev en lagom lång runda, fårse om jag hinner träna lite imrogn med.
Snart drar ju innebandyn igån å då ska man vara i toppform så man får spela ganska mycket.
Kommer några nya spelare å vi ska stata upp ett "b-lag" iår. Men får träna mycket nu så man får spela mkt i a laget iår igen. Skulle vara kul. Men nu ska jag ta mig en dusch sen bädda ner mig i sängen å kolla ngn film eller tv.
Måste sova i tid ikväll, orkade knappt upp ur sängen idag när Tilda väckte mig. ;)

pussss:*


                                      i n n e b a n d y   s u g e n

(min mobil är sönder efter att den badade i cider en helkväll för ngn helg sen. stängs av hela tiden å det är seeeegt. Måste hitta en ny.)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0