snart är det lördag igen. (Y)

sovmorgon (L)
fick sova ut idag (äntligen?)
visste inte vad jag skulle göra idag, skulle vart med svante å carlsson nu ikväll men linnea skulle träna.
Så jag drog bort till kajsa, kollade lite film å satt vid datorn.
Sen nu ikväll kom Linnea bort, hon skippade träningen för hon var väl "trött".
Men satt och snackade lite osv ;) Men nu annars har det inte hänt någontingen.
Ska väl dra mig mot sängen snart å kolla film eller tv. Bro på om det är ngt bra på televisionen ;)
upp vid åtta imorgon å jobba. 9-18 (Y)
men nu har jag inget å skriva ;)
  pussss :*

Skulle vara kul om man får ngn komentar ngn gång ibland, haha ;)

Laddar upp mentalt (om det nu behövs) inför den stora segern i minigolf på söndag :D seupp, lizzan kommer vinna överlägset!


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Haha behöver du ladda upp mentalt?:O en annan går bara dit tar hem skiten och tar emot applåderna;)

2009-07-31 @ 22:15:58
Postat av: VilleOlofsson

Haha behöver du ladda upp mentalt?:O en annan går bara dit tar hem skiten och tar emot applåderna;)

2009-07-31 @ 22:16:32
Postat av: lizette

nej jag gjorde ju inte de, glömmde att ladda över huvudtaget, tror det avr därför det gick som det gick ;) hehe <3

2009-08-03 @ 18:37:24
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0