mina flickor !!




                                                                                  u n d e r b a r t


klockan ringde vid 8.00, ställde om den till 8.08 sen kom vicke upp å väckte mig innan han drog, ställde om klockan till 08.15, vicke kom upp igen. och jag var då tvungen att gå upp.... att gå upp tidigt börjar bli jbbigt nu, jag har ju trots allt sommarlov! Men tog cyklen å cyklade iväg och mötte Millan iaf, sen vidare bort till jobbet. Så jobbade 9-18, kom ifrån ca kvart över kanske :) Och nu ikväll är jag  helt ensam, familjen är på kalas hos kusin Dennis som fyller fem år, grabben börjar bli stor ;) Grattis till han iaf :) Dom skulle vara där vid fem å eftersom jag slutade vid sex och brukar komma hem halv sju var det ingen idé att dom väntade in mig ju. menmen, skulle dragit bort till Linnea ikväll å hämtat lite klder till imrogon, men jah vågar inte för dom har damlagsfest hemma hos henne. Så nu tycker hon jag e dum som itne kommer :( hehe. Skulle varit ledig både lördag söndag nu i helgen men blir nog att jobba :( :), mig gör det faktiskt inget för jag behöver pengar.... :D Manda och tilda ska börja vid åtta imrogon och jag och Millan vid TIO!!! ;) kanske blir att jobba lite på söndag, men dock ingen heldag eftersom vi har planer imorgon kväll ;) men nu ska jag bara chillla (som vanligt), kasnke ringer till kajsa och chillar tillsammans, får se
byebyeeeee ;) 

Kommentarer♥
Postat av: sofie

u n d e r b a r t <3

2009-08-02 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0