BÖDA SAND

Har just kommit hem från böda å det var toppen :)
i början av veckan åkte jag upp å ner, åkte upp till böda på tisdagkvällen sen hem på onsdag eftermiddag.
sen var det fest här på onsdagen, var  kul :) sen på torsdag morgon var det att gå upp klockan halv sju och städa, mindre roligt. men sen skulle vi iaf ta en buss från färjestaden vid halv nio, som vi inte alls lyckade så bra med.
Vicke jag tilda och linnea missade nämnligen bussen. Fick ringa morfar så han körde oss upp till Borgholm så vi tog bussen därifrån. Sov som en stock på bussen ;) var behövligt, sen så var vi där hela dagen, blev lite att vara på stranden sen på kvällen spelade vi lite kort åså.
Fredagen så blev det playan å var mycket bra väder. På kvällen blev det att gå ut å käka med kajsa vicke pontus robin och tilda. "stekare" . På lördagen var det sooooooool så playan då med. blev löite solbrända å röda ;)
På kvällen åkte jag, tilda, linnea, kajsa pontus, vicke å fröman ner till borgholm. Takida skulle spela i slottsruinern å vicke skulle in å kolla. Vi andra satt utanför å grillade och lite. Harald kom också upp dit å sen var det några andra två som satt där hela kvällen med oss. Ingen som kände dom och dom två hade bara kännt varann i två dagar, men det var härliga människor ;) Sen åkte vi iaf tillbaka å soooov.
Och idag när vi vaknade var det att käka och sen packa iordning. Jag och tilda gick ner en runda till stranden med svante.
Sen tog vi vårat picochpak å drog. Påvägen hem körde vi nercabbat å det började spöregna i typ en minut. men det räckte för vi blev dygnsura. Fanns inte heller något ställe som vi kunde köra in på och dra upp taket. men sen var det strålande sol igen och vi torkade snabbt ;)  
Men nu är jag helt slut å ska jobba imorgon..... orkar inte.
pusssss <3

bilder fr`n festen och b¨da kommer.
(helt pl¨tsligt kan jag inte g¨ra vissta bokstäver ! )

 

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0