090715

Jobbade igår 9.45-18.15, var helt okej och ganksa mkt skratt för mig och Manda ;)
hah, men sen när jag kom hem chillade jag lite sen var jag å tilda ute å sprang 3km.
Man börajar komma in i de nu å faktiskt kul ;) bara de att vi följer ju inte pappret(!)
Har ju tex inte gjort hela styrkepasse än, bara delar av de, sen har vi inte gjort
intervallpasset hela än. Det är bara 5km vi har gjort :P
menvafan vi får tatag ioss nu å köra ett helt pass vi varje träning :P
Nu i veckan lär det bli styrke eller intervallerna med Millan och Manda!

Okej, men vaknade typ för inte alls länge sen, masade mig upp ur sängen strax innan halv ett idag!
ojoj, känns att man har jobbat. Idag blir det nog att städa mitt rum, vet i sjutton när jag städade de senast.
Menmen, inga planer för kvällen, kanske ett träningspass(?) ;)
pussar

Ledig idag ;)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0