Zzzzzzzz

tror jag håller på att dö av trötthet nu...
Var i nybro igår kväll och kollade på lillebror när han spelade fotbollscup.
När det var slut kollade vi någon match till sen drog vi in till stan och käkade på donken (y)
Sen home to my place, förberedde allt vi behövde till kvällen, kokade kaffe och lite sånt.
Så vid halv et startade vi filmen, och jo jag var pigg till klockan elva idag på morgonen.
Då däckade jag och vaknade tjugo i ett. Men Tilda och Jill hade sovit långt innan dess :)
var ju vaken längst och såååå stolt över det.
Dock inte lika kul nu längre, är hur trött som helst och vill bara sova...
Men ska gå och lägga mig tidigt ikväll ist så håller mig vaken ett tag till.
Bilder kommer nog komma från kvällen :)
nu ska jag dra mig från datorn innan ögonlocken trillar ner...

natttttis :*

hihi Seth är min idol :***


Kommentarer♥
Postat av: mattias

våran match var inte allt för mkt att se haha:d

2009-12-29 @ 23:20:19
Postat av: lizz

njaa, ni förlorade ju ;) hur gick det sen?

2009-12-30 @ 00:33:35
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/
Postat av: mattias

haha vi var värdelösa:) förlorade alla i gruppen så blev inget slutspel ! andra turneringen med FGOIF det kan bara bli bättre;)

2009-12-30 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0