tjobidoou

kommit en bit på vägen med juklapparna nu, dock inte långt :)
är klar med mammas paket och halva vickes, hans var ganska dyr så blir en liten grej till :)
pappa är allra svårast till, någon som ahr ett bra förslag? kom gärna med förslag på de!
tilda och jonis paket är nog lättast (y)
träningen nu ikväll var riktigt rolig, hehe inget mer att säga faktiskt om den.
juste! Innan träningen när tilda och jag kom hem så gjorde vi äntligen det där testet.
hehe det var på tiden. med testet menar jag enäggs/tvåäggs-tvillingst testet.
Fick sitta och spotta i ett rör, tillslut hade man inget saliv kvar ju?! :P
Nu får vi vänta i bara ett år (eller längre) på svaret om vi är enäggstvillingar eller ej.
har jag kunnat vänta i ca 16 år så kan jag nog vänta ett år till ;)
Plus! dom kan se om om man har anlag till cancer eller om man har det ?
intressant!

  

/pusss från lizettan! :*


Kommentarer♥
Postat av: Jenny

äckligt snyggt med brunett:D

äckligt snygga tvillingar, love

2009-12-11 @ 17:55:50
URL: http://glitterandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0