snöbollar *

tjoheeej.
Idag var det skola igen, första lektionen skulle vi har media med micke men var ngn
föreläsning om våra invuduella val och valbara kurser inför tvåan. ska vara inlämmnat redan i januarie.
Och jag vet absolut ingentingen om van jag ska välja :S.. men det löser sig väl:)
matteprovet gick ju fan piss! Gjorde ändå bara g provet, hoppas jag får g annaras vet jag itne vad jag gör :P
idrotten =fotboll & mästerkaggsfotboll, mästerkaggsfotbollen var lätt roligast :)
Sen hade vi samhälle var bara tvungna att gå och ta närvaro sen fick vi gå (y)
När vi stod vid bussen så hittade jag inte min mobil!!? den var fan helt borta.
Letade i skåpet och jackan och väskan och klassrummet, men inte,
Men gick till vaktmästarna och dom hade fått in de, snäll människa som lämmnat den där ;)
så blev stan en runda efter skolan, hittade ett linne jag ska ha imorgon sen lite andra prylar som smycken;)
haft lite snöbollskrig i skolan idag, ingen säger ngt om man tar in en boll i korridoren, i skanske fick man inte ens röra snön typ, stackars barn! ;)
hehe men morgondagen, fett jävla taggad :D
(lite minustaggad nu tack vare Linnea :(  )

btw- vart ngn datorkille här idag och trimmat min dator :DDDD , nu är den äääääntligen snabb :D behövdes verkligen!

Kommentarer♥
Postat av: sofie

klart du är taggad lizzan, ännu mer taggad tack vare linnea:)))

2009-12-16 @ 20:53:27
URL: http://everyminute.blogg.se/
Postat av: linnea

vet att du gillar det jag tänker göra stumpan! känner dig rätt väl faktist :*

2009-12-16 @ 22:18:15
Postat av: lizzzzzzzzzzzzz

jag ogillar det absolut inte :**** Men jävligt pinsamt! om dom vet de du menar jag!

2009-12-16 @ 22:29:33
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0