maybe, i hope

matte-engelska-datorkunskap
håller på med ekvationer på matten, prov på de nästa vecka... döda mig.
på engelskan skrev vi bara upp massa ord?
dagen är helt okej ifs men ville bara hem. Smet ut från engelskan och tog halv ett bussen hem.
Härligt att komma hem när det är ljust för en gångs skull.
Sen jag kom hem har jag bara legat på soffan med datorn i knät och kollat min blivande "resa".
Har bestämt mig nu vad jag ska spara mina pengar till... Det blir Usa efter gymnasiet ;)
vet inte om det kommer bli av, men nu är det ett mål jag har och har tänkt på det ett tag ;)
Kollat massa college-skolor med medieutbildningar. Man blir ju inte lite sugen... :) dock kostar det skjortan:( :)
Inte säkert det blir college iaf, kanske bara flytta dit något år och jobba, är ju en upplevelse bara de :)
Får se om jag når mitt mål om några år då, är ju som sagt 2,5 år till jag tar studenten. Så om 3 år då kanske ;)
save money now :) 

Kommentarer♥
Postat av: sofie

sofie ska med

2009-12-07 @ 16:47:40
URL: http://everyminute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0