måndaaaag

åhfyan vad jag är trött idag...
dålig uppdatering nu i helgen men jag ahr jobbat :) och i lördags kväll somnade jag på soffan efter jobbet sen drog vi till andreas och spelade lite spel :) bara massa roliga spel ;) Måste säga att jag har ett bra sikte :P
Söndag upp och jobba, svårt att komma upp ur sängn för somnade typ vid fyra på lördagnatten/morgonen.
Men kom upp iaf, riktigt seg förmiddag på jobbet inte alls mkt folk men sen kom typ halva ön? nej men mycket folk. Igår kollade vi innebandy, tråkig match , må jag säga ;)
riktigt segt att komma upp ur sängen idag, sovit för lite. Somnade typ direkt när jag gick på bussen. Vaknade inne i stan där vi skulle hoppa av. sömntuta nr ett. har nu foto så bjuder på några regniga bilder. :*



(dock inga vackra bilder)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0