läs om du har lust och orkar....

hehe det där med utegångsförbudet kanske jag ska nämna. fett kul ;)
vi satt då inne på cafét och började diskutera det där med koffeinet...
Linnea langade iväg ett sms till hennes mamma och frågade,
då hon typ undrade varför hon undrar de... Då sa svante att vi satt på
"koffein palatset" (tror jag det hette) hon sa även att det var med våra "nya" kompisar ;) hahah
Linnea hade tydligen berättat om dom och annika tyckte väl inte dom lät speciellt "bra".
(vilket dom kanske inte är, vad vet vi?). Men då sa hon
annika - ni är väl inte med .....?
linnea- jo men dom är jätte snälla så du behöver inte vara orolig.. Och vi ska med dom på fest imorgon. snälla mamma:*
annika- nej det tror jag inte på, du är med tvillingara och fikar....
linnea- haha du får tro vad du vill men är med dom. men snälla mamma, lizette och matilda ska också med imrogon:*
sen drev hon iaf så annika blev väldigt orolig, hennes pappa ringde också och frågade om linnea skulle åka med hem. Men nej hon var ju med några kompisa. (då vi egentligen satt på bussen hem)
Men sen gjorde vi upp en plan med filip på bussen hem, linnea skulle gömma sig hemma och låsas
vara inne i stan med oss och dom. Och hah dom gjorde det riktigt bra, linnea gömmde sig och skrev sms med hennes mamma och pappa, som var super oroliga. Linnea sa att hon kommer hem senare ikväll med oss. Att (min) pappa skulle hämta oss inne i stan ikväll ngn gång.
haha men det tyckte inte linneas pappa om
 "jag tycker inte om det här längre linnea, jag kommer in och hämtar dig om en timma!!!".   
" hahah säkert pappa, du vet inte ens vart jag är ;)"
sen blev dom väldigt oroliga och linnea gick ner till hennes pappa och avslöjade sig..
"öhj pappa, vad blir det för mat?"
kanske inte låter som en rolig händelse men det var faktiskt jävligt kul ;)
hehe lite synd om dom kanske men iaf :)
heheh dock tycker jag man inte ska döma folk på det man hör ;)

pussssi :*


tilda och jag hade en "tramsig" kväll häromdagen.... ;)

Kommentarer♥
Postat av: linnea

hahahahhha tro mig det kommer göras om! mamma och pappa ringde 100 gånger men jag svarade inte på grund av "hög musik därinne" tsss:D

2009-12-08 @ 20:49:03
Postat av: lizzzzz

haha, blev dom arga sen eller? ;)

2009-12-08 @ 21:53:57
URL: http://lizettenilssonbyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0