julshoppis

skönt att inte varit i skolan idag, behövs extra ledigt ibland!
har kommit längre med julklapparna nu.... :)
mamma, pappa, vicke tilda, jonis. Mamma, pappas och jonis är färdiga nu, vicke och tildas är halvfärdiga...
Blev käk på ming palace, i love it :*
Hittade lite grejer till mig ute på mode huset, en tofs och en klänning. Klänningen köpte jag tills imorgon kväll:)
Riktigt laddad på fest nu ;) lika laddad till julfesten på torsdag ;)
Jag, linnea och tilda r har lovat varann en grej tills dess ;)  I´m on ;) ska hålla mig till vad jag lovat!!!!! :D
Efter stan blev det att åka till gammelmormor (mormor gittan) på kalas hon fyllde 24 år, enligt henne själv, egentligen 88 ;) hehe härlig liten dam de!
Nu ikväll blir det snart att åka upp och kolla när herrarna möter mörbylånga i derby. Millan&manda kommer nog hit innan en runda(?)
Efter det pyser vi över till Andreas och har allmänt trevligt ;)
blir förmodligen jobb imorgon? tilda har inte bestämt sig riktigt om jag ska få jobba eller inte.
Eftersom jag itne ska göra ngt på dagen så kan jag lika gärna jobba och tjäna ihop lite pengar tycker jag.
men se you later aligator :*


Kommentarer♥
Postat av: linnea

hoppas verkligen inte att du sviker oss! :@

2009-12-12 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0