GOD JUL

(jag vet att klockan är över tolv när jag skriver detta.... dåligt)

Men jag önskar er iaf en god jul och hoppas ni haft en bra och mysig dag :)
Jag kan iaf säga att jag haft en bra julafton (Y) :)
Vaknade runt halv nio och gjorde mig iordning för att åka till kyrkan.
Jag, tilda pappa (vicke) har haft det som en lite tradition sen vi konfirmerade oss.
Faktiskt mysigt att åka dit på julaftons morgon :)
När vi kom hem fick vi otåliga barn öppna en varsinn julklapp :D

Jonis -mamma, får vi öppna en varsinn nu ?
mamma - nej vänta lite.
jonis -VI VILL ÖPPNA VI VILL ÖPPNA....

johodå, tilda och jag hade varit och gissat lite på vad vi skulle få. trodde det skulle bli varsinn systemkamera.
jahadåå, det blev det ;) så gått runt och tagit lite kort hela dagen typ. Men det är kul :)
För första gången typ kollade jag Kalle Anka, faktiskt inte gjort det ngt år jag kommer ihåg :)
Men Vicke och jag satt där och skrattade ;)
Sen kom gäster och vi käkade  sen kom tomten och delade ut lite klappar.
(Jonis kramade tomten bara för att han såg att det var pappa, innan satt han uppe i hörnet så långt ifrån som möjligt.)
Men blev lite behövliga grejer iaf :) pengar och prylar och blablabla :) nöjd e jag iaf!

Langar lite bilder gör jag med (nya kameran) hihi.


    

  

    


Kommentarer♥
Postat av: linneafis

gud vad snygg du va i håret unge? apsnyggt!

2009-12-25 @ 01:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0