falkenberg

åhhh vilken rolig och mysig dag jag haft ;)
Efter att gå upp klockan sex efter ca 2½ timmars sömn var inte så kul men jag var ganska snabb upp för jag ville komma iväg fort ;) Vid halv sju rullade pappa, jag, tilda, jonis och farmor över till falkenberg för att hälsa på :)
Inte allt för kul att åka bil i fyra timmar men det gick helt okej :) hehe tilda råkade tappa mobilen i pappas kaffekopp med. Eller hon märkte det inte utan pappa märkte det när han skulle dricka. Så hennes mobil har vart dränkt i kaffe hela dagen ;)
Men väl framme i Falkenberg fick vi se våran nya pyttelilla kusin, åhhh så söt hon är!
I början vågade man knappt hålla henne för kändes som hon var jätte ömtålig och så :)
Men käkade lite sen framåt dagen åkte jag tilda och anette och lilltjejen till BVC för att mäta och väga lillan :)
Sen blev det en liten runda på stan med dom, blev  inte mkt inhandlat. Sen hem igen och käka och gosa med Anna och lilltjejen :) Åkte hem runt sju tiden och hemma nu strax innan elva :) Hafte en superduper bra dag :)
lite bildeeer :)
Jonis och Lilltjejen :)
Anna langar sura blicken
Jag och Lilltjejen :)
prinsessan :)
Lilltjejen, farmor, Anna & greta
Jonte & lillan
Stefan och kusinvitamin :)
Anette och kusinvitamin :)
Söt tjej :), men nu orkar jag inte lägga upp fler bilder :)
pusssss :*

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0