dålig uppdatering nu :)

hejsansvejsan :)
Inte kunnat uppdatera nu pågrund av att vårt internet lagt av hemma.
Skulle komma ngn och fixa det igår, men kom ingen? hoppas på att han kommer idag :)
skoldagen igår var rolig ;) dagens värsta var fan när en kille fick stryk i skolan av en tjej :P
så kan det gå om man är med en annan tjej ;) smäll på käften!
haha ngn kunde visst inte slita blicken från sofie heller... ;) så goo!
Idag efter skolan blir det inte att åka hem, blir först käka lite sen ikväll blir det biooo :)
sofie jag och tilda såg för ett tag sen flickan som lekte med elden, ikväll blir det fotrtsättningen :)

dagen har börjat så j**vla bra ;) inte alttid jag kommer ihåg vad jag drömde, men inatt höll jag iafa på att bli mördad.... hehe men det var drömmen efter den som var braaaaaaaaaa :D 
herrejesus ;)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0